Saturday, May 7, 2011

Benda yang paling aku suka???


Holla..untuk entry kali nie ak telah menjoinkan diri dalam satu contest..melihat tajok yang agak menarik(benda  yang paling aku suka) lalu ak pown dengan slumbernya menjoinkan diri..horite2 kalo ada sesape yang merasakan dirinya kiut seperti mr jay meh la join kat cinie (^ ^)


Seperti yang sume orang sedia maklum benda yang paling aku suka ialah benda free atau dengan kata lain(free item)..kalo aku tengok ja sign nie kat mana2 ak mesti orang first yang akan terpacak bagai tiang kat tempat tu..haha.. 



Aku kompem org lain + mr Jay pown kompem suka kan2~~ haha..of cause la sume orang suka cause kita tak perlu keluarkan duet poket untuk mendapatkan barang yang diperlukan sekaligus dapat berjimat :)

p/s: berjimat itu amalan mulia :)

No comments:

Post a Comment