Friday, June 17, 2011

Holiday Trip~~

Holla~~cuti sekolah dah seminggu berlalu,,tapi baru hari nie baru terasa rajin nak update belog,,nak buat macam mana kan,penyakit m.a.l.a.s  dah menyerang!! Okeyh2 jom kita story2,, baru-baru nie ramai kezen aku yang balik kampong ,,hm,,kat mana kampong tu?? Kat Baling la,,sapa yang tau sila angkat kaki !! hehe ,,walopown rumah aku di kulim jep tapi kira aku pown balik kampong gak la kn2                  ( ^ ^ )

Air Panas Ulu Legong atau nak glamor sket Ulu Legong Hot Spring adalah salah satu tempat yang best untuk dilawati kalau korang jejakan kaki di Baling. Jarak air panas nie dengan pekan Baling tak silap aku lbey kurang 30 minit jep, Di sini sebenarnya pelbagai kemudahan disediakan termasuk chalet dan camping site so bagi sesapa  yang nak bemalam di sini boleh la menginap di sini,,untuk information yang lebih lanjut mengenai tempat penginapan n aktiviti-aktiviti yang disediakan korang bley klik disini.

Mesti korang sume pelik kan tetiba ja aku cerita pasal air panas tu sume,,actually time cuti ari tu aku n kezen2 aku mandi-manda di situ. Tapi kami semua pergi waktu pagi cuse kezen aku tu sume kechik-kechik lagi,,tapi kalo nak bez sepatutnya pergi malam baru bley menikmati kepanasan air tu,,hehe~~

Okeyh jom tengok aksi-aksi kezen-kezen ak~~


ajim si kurus


big tembon :)


ikah chowmell






berasap tu air dya :)



Lepas balik dari mandi-manda tu kami semua pown g makan free kat depan rumah tok ak,,hehe~~ siap makan nasi minyak lagi,,memang sedap abih la sampai tak prasan sapa yang lalu,, tapi tetiba ja ak ternampak satu couple naik keta antik berenti depan rumah tu, siap bunyi kompang lagi,,hehe~~ pengantin dah sampai la,, bagai pinang dibelah dua gitu,,jom tengok gambar kat bawah : )




Orite,,sampai sini dulu ntry buat kali nie,,thaz cuse sudi baca till den moshie-moshie~~

p/s: increase word size + colorful sket baru bley baca ngan clear :)

No comments:

Post a Comment